torsdag 14 januari 2010

min scraphörna








har städat o fixat min lilla hörna.......

8 kommentarer:

  1. Vilken otroligt trevlig pysselhörna du har!

    SvaraRadera
  2. Wow!! Det jag gillade mest, var den egenhändigt - tror jag iaf? - fixade snedställda hyllan, som gjorde att skåpet och bordet hängde ihop! Såna lösningar diggar jag!!

    Ser trevligt ut!

    SvaraRadera
  3. OMW vilken toppenfin nystädad hörna!!!!
    Vilken ordning :O sååå fint!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Åh vilken härlig arbetsplats, stor arbetsyta och bra organiserat och lättillgängligt, det har du ordnat bra! Kul att se! :)

    SvaraRadera
  5. Fantastiskt välstädat! :-) Jättefint! Å det bästa med att titta på andras pysselplatser är att se att man inte e själv med att ha sååå mycket saker! Hi hi

    SvaraRadera
  6. Ojojojojoj så fiiiint!!! Jag tar mig knappt in i mitt rum, mååååste städa, typ imorgon. :D

    SvaraRadera
  7. Vilket härligt utrymme du har! Ser verkligen välorganiserat och inbjudande ut! :)

    SvaraRadera