torsdag 20 maj 2010

fram med symaskinen :-)

Idag visar jag min senaste LO där jag lekt med sömmar. Har sett så mkt fint där man sytt på maskin och var tvungen att testa själv. Jag har använt Melissa Frances papper som jag klippt till önskad form samt brun cardstock till fotomatta samt remmen som löper uppifrån och ner. Satt i lite öljetter som hål. Distressat lite på pappret med Martha Stewart fjärilstans och stansat ut samma fjäril i det blommiga pappret. Rivit och distressat med Valnut Stain. Bakom blommorna sticker två pins upp. Allt material utom chipboarden jag använt som spänne finns att köpa på Mimas.

4 kommentarer:

  1. tack tjejer :-) detta kommer jag göra fler gånger

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Roligt att du vill vara med i min BlogCandy,
    önskar dig nu lycka till!

    Anita

    SvaraRadera