tisdag 15 februari 2011

Idag började jag röja i scraphörnan och hittade helt plötsligt ett skrivbord





På mina hyllor står dvd-lådor med allt från stämplar till rosor, till mindre saker använder jag de snygga byråerna från rusta.











Mina thickers förvaras i en låda avsedd för hängmappar






Jag hade tur att få tag på en bra mappvagn på blocket där jag har alla mina papper






På skrivbordet har jag även annan förvaring till allt man vill komma åt snabbt






















Nu ska allt bråte på köksbordet upp med, men först lite kaffe :-)

Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

  1. Hi hi d som göms i.... ja du vet. Ser super fint ut och inspirerande. TFS : )

    SvaraRadera
  2. tack :-) nu ska jag bara hitta mina spotlights, barnen har stulit en efter en

    SvaraRadera
  3. Ser riktigt fint och välorganiserat ut, kanske du kan tänka dig att bidra med din hörna på SS framsida, framöver? Maila mig isf. :) Kram!

    SvaraRadera
  4. Vill också ha en massa plats där jag kan ha grejerna konstant. O vilken ordning jag skulle ha då ;-)

    SvaraRadera
  5. Nice!

    Det är så gott när man väl kommit igång och börjat få ordning på saker å ting.

    SvaraRadera
  6. Jättesnyggt. vad har du köpt korgen/lådan som du har pennorna i?

    SvaraRadera