torsdag 5 maj 2011

Distressväska

Jag köpte en pappväska där mina distresser precis får plats. Inuti klädde jag med Tim holtz ursnygga papper. Jag gjorde skiljeväggar i kartong som också kläddes.






Utanpå är sidorna målade med svart akrylfärg och crackelerade. Framsidan är dekorerad med mer tim holtzpapper och olika utstansade saker i grungeboard som jag distressat och lackat. Fjärilen och blommorna är utstansade i mer papper och crackelerade.












Posted using BlogPress from my iPhone

8 kommentarer:

  1. Ur snyggt, och smart!!!

    SvaraRadera
  2. Wow, grymt läcker....var har ju köpt den väskan??

    SvaraRadera
  3. Wow wow wow säger jag bara!!

    Kram Camilla

    SvaraRadera
  4. Så smart väska!! Vicken bra idé!!!

    SvaraRadera
  5. Så läckert, och praktiskt

    SvaraRadera